تكس آهنگ هاي سامان ویلسون_سهراب ام جی_مهرداد هیدن_سيجل ملقب به زد بازي
نوشته شده توسط : نیلوفر

تکست آهنگ زندگی منه زدبازی
اينترو ( هيدن )

نمي دونم حواس من كجا بود!
ميزنم خط دو تا زود،
دو تا روش،
دو تا روش
شايد JD باCoka توش،
زيره چشا(م) گودال پوست شده رنگ اختاپوس
يه مشكي يا كه دو تا بور
مي ذارن رو لپام دو تا بوس

( برق ميزنيم چون الماسيم )
( برق ميزنيم چون الماسيم )

زد بازي

ورس 1 ( MJ )

ناراحت نشو، حال مي كنه هر دافي بام، مي تونم برم هر جا مي خوام
برم فردا بيام، نمي دونم امشب با كيام، انقد چتم چشام شبيه افغانيا !!!
هر جا ميام دافا ميدن شماره بد به من، مثه يه مشت گشنه خمار دربه در
ولي نمي خوام بشم دچاره دردسر، فرداش بگن سهراب دوباره ....
( اوووووه ) بايد Fointo Roll كنم، زود خودم كنترل كنم
چون سخته وقتي از اون قرا ميده، ميگه " بيا بريم يه راه ديگه "
نميشه چون كه دم خونم ترافيكه، رو لپام يه ماتيك
ميان سه تا ديگه با منو مهراد هيدني كه ميشناسمون نصف تهران، با كله ميان رومون مثه زيدان!

كرس ( هيدن )

زندگي منه، بهم نگو چي خوبه چي بده ...
زندگي مال منه، خودم مي دونم چي بهتره،
هر جور مي خواد، مي خوام بگذره ( بگذره )

ورس 2 ( JJ )

علت دواممون، ملت جوادمون!!
ديگه شديم بمب، انگار دهه هفتاد ما هم Rolling Stones
Ho so La Dolce Vita، زندگيمونه پشت بيتا چون
زاخارا ساختن از اين گروه يه غول، دافام بهم چسبيدن مثه جهود به پول
VALENTINO TARANTINO، تونيك با يه كمي GINO
جي جي ميره دم اونو، دم اينو، ( هاه ) خوب ميدونن همه اينو

زندگي من شده ريسكي و آرتسيتي،
ويسكي و مارتيني، هيچي گارانتي ني!
اگه قرار فردا من فرتي بميرم،
بايد خنگ باشم دنيا رو جدي بگيرم

كرس ( هيدن، نسيم )

زندگي منه، بهم نگو چي خوبه چي بده ...
زندگي مال منه، خودم مي دونم چي بهتره،
هر جور مي خواد، مي خوام بگذره ( بگذره )
زندگي مال منه، زندگي مال منه، اين زندگيه منه، اين زندگيه منه
زندگي مال منه، زندگي مال منه، اين زندگيه منه، اين زندگيه منه

بريج ( نسيم )

همون جوري كه مي خوام بودمو هستم
پريده يكم رنگ صورتو دستم
چون مثه هميشه رو دودمو مستم
( انگار دنيا مال منه، اي واي انگار مال منه!!! )


ورس 3 (هيدن )

دنيا من ديوونه رو آورد تو اين ديوونه خونه،
هر كيم ديدم مثه خودم ديوونه بوده
بيرون خونه نميره ميمونه ميدونه خوبه،
بطريا وا ميشن الكي دونه دونه
برق ميزنيم چون الماسيم،
ديگه كمبود پر و پاچه برا مي نيست
ميزنن درو دافا برا ما جيغ،
مثه زاخارا تو تهران كه مي كنن قروقاطي برا ماشين
هر شب همه چي عالي بود،
مارگاريتا با ليمو،
نيست اصلا حاليمون،
انگار رفتيم هاليوود
نداده خدا برا همه رو اين كره زمين،
همه دور و ور منن انگار دنيا برا منه
شب بيدار، لالايي تو روز،
رو چشا(م) Cavalli با Hawaii رو پوست
امروزم خيلي فرق داره با فردام
زندگيم فيلم شده خودم كارگردان

ورس 4 ( سيجل )

تهران شده ديگه نيويوركم،
دافا گرفتن اين جينو محكم
پره مدل دورم،
منم حال مي كنم فقط با مدل خودم
قبل از اينكه بخواد لو بره خلم،
آب بشه خوشگله دل دودل توام
برنامه چيك چيك بوم!
يا كه تيريپ ... اگه تيريپ ... كه ماها ميريم خونه
( هـــــــــــــِي ) تو مود خودتو ول كن،
اتمسفر ريلكس دورتو حس كن
بهم بگو، بهم بگو بين اين همه آدم،
چيه زندگي كمه واقعا؟
وقتي مي خواي بدي لبو راحت،
خودتم مثه من مي دوني چي خوبه، چي بد
كي بوده سيجل، ميموني پيشم، ميمونم جيگر،
موهاتو بريز دورم، دارم ديوونه ميشم ...

كرس ( هيدن، نسيم )

زندگي منه، بهم نگو چي خوبه چي بده ...
زندگي مال منه، خودم مي دونم چي بهتره، هر جور مي خواد، مي خوام بگذره ( بگذره )
زندگي مال منه، زندگي مال منه، اين زندگيه منه، اين زندگيه منه
زندگي مال منه، زندگي مال منه، اين زندگيه منه، اين زندگيه منه

اوترو ( هيدن )

( اين زندگيه منه، نمي خواد ديگه بهم بگي بده ... چون زندگيه منه )
به ابرا داد زدم، رعد و برق زد گفتن با منن
بيرون سرد ولي تو داغ ترم،
نميشناسي منو ... منو ... منو

--------------------------------------------------------------------------------
تابستون کوتاهه

شعر ۱- [هیدن]
دوباره کنار آب٬ زیر ستاره‌هاییم/خوشحال از این‌که تو بهترین ۳ ماه سالیم
تنها مشکل اینه که تحت فشار خوابیم/همه‌چی عالیه ولی اگه بذاره پاییز
چرا میره جلو عقربه هی/متنفّرم از ته دل من از اوّل مهر
می‌خوام مست شم بکنم خدا رو نگاه/انقدر بکشم تا که بدم شش‌ها رو به گا
(چون) من هیدنم ایده می‌دم دیوونم
پس شب بمون پیشم تنها نشو/چون که می‌دونم دوست داری این اخلاقمو
تو و من توی تخت روی هم/روی بنگ عود و شمع با نور کم
فردا رو بی‌خیال تا هست امروز/من و تو و دوست خوبمون گری گوس (Grey Goose)
به هر حال برگ‌ها هر سال رنگ می‌گیرن/یه چند ما سبز آخر با زرد می‌میرن
تابستون رفت سرما تنم رو افتاده کرد/توی خماری صبر عین معتاد کرک
ولی زیر گریه‌ی پاییز خیس نمی‌شیم/زمستونم سوئیس نریم می‌ریم پیست دیزین
بهار هم که هوا ابر٬ فقط بوی خوب داره/که داره بمون می‌گه تابستون تو راهه (ولی)

هم‌سرایی - [نسیم]
تابستون کوتاهه و ماها تا می‌تونیم پیش هم می‌مونیم
دوست‌های صمیمی کار‌های قدیمی اینجا ما همینیم

شعر ۲ - [جی‌جی]
مادمازل با شانل/آب می‌شی مثل کارامل
فلسفه دنیا ۲ روزه/هر شبش کنیاک (Cognac) و دوده
اون دختره هم‌بازیمه/هرجا میره برنامه برف‌بازیه
چند ماهیه می‌دونه شب با کیه/(هاه) من برم اونم تنها می‌شه
تو فکرش منم و تو لیوان ودکا/امشب می‌خواد 'Livin la vida loca'
وید و کوکا تا به نصف‌شب زدن/تموم می‌شه با یه چشم به هم زدن
ولی اگه خورشید نره/تا آخر عمر اینجا خوش می‌گذره
پس تا روزی که نیان برگ‌های خیس/زندگی می‌کنیم انگار فردایی نیست

[سیجل]
حس می کنیم سکسی شدیم/(ممم) روی موج‌های مکزیکوییم(اوه)
لم دادیم روی شن‌های ساحل/دریا رو می‌بینم تو اون چشم‌های زاغت
می گم او لا لا/برم قربون اون پاها
تهه شهریوری لیکور (Liqoure) زردآلو/می‌خوریم و می‌کنیم و می‌کنیم برف پارو
عشقم اینه زندگیمون/می‌خوام قر بدی روم در گوشم بگی کس‌خواره زندگیمون
میاد روزی که/۲تایی می‌مونیم خمار یه بوس دیگه
تا ونوس می‌ره صدای تابستون/وقتی پام زیر سرت جای بالش بود
ولی نه ما دیگه هر‌چی بگیم بهانست/آسمونمون آبی مثل مدیترانست

هم‌سرایی + اتصال - [نسیم]
تابستون کوتاهه و ماها تا می‌تونیم پیش هم می‌مونیم
دوست‌های صمیمی کار‌های قدیمی اینجا ما همینیم

تابستون کوتاهه و ماها تا می‌تونیم پیش هم می‌مونیم
دوست‌های صمیمی کار‌های قدیمی اینجا ما همینیم

کاشکی دنیا یادش بره ما رو نبینیم طلوع آفتاب رو

شعر ۳ - [ویلسون]
نگاه‌ها رو من و تو بود عین عروسی/همه تو کف٬ عین جکوزی
تو می‌گرفتی دستت هرمس/منم کفش و کمر و کلام سبز و قرمز
هر روز می‌دیدم ۷ صبح رو بات/تنت نرم و رنگ شکلات
نمی‌کردمت از بدنم جدا/تن تو بود گرم‌تر از سونا
برگ‌ها همه ریختن ولی شاخه هست/کم‌کم باید بارو بست
باید برگردیم خونه‌هامون ساک به دست/چیزی که مونده یه خاطرست
الان بقلت کنم بینمون کاپشنه/کاش بشه برف‌ها زودتر آب بشه
چون من رو فکرم دمه ساحله/باید ۹ ماه وایسم عین زن حامله

[هیدن و سیجل]
من همین‌جا می‌مونم (این همه روز می‌‌گذره زود٬ دور همیم این همه دوست)
من تا بشه می‌چوقم (این همه روز می‌گذره زود٬ زاخار به من بگو چی کمه توش؟)

هم‌سرایی - [نسیم]
تابستون کوتاهه و ماها تا می‌تونیم پیش هم می‌مونیم
دوست‌های صمیمی کار‌های قدیمی اینجا ما همینیم

تابستون کوتاهه و ماها تا می‌تونیم پیش هم می‌مونیم
دوست‌های صمیمی کار‌های قدیمی اینجا ما همینیم
----------------------------------------------------
پارتی

چرا نشستی بلا از سره جات پاشو
واسه تو این همه می خوان برقصن با تو
تریپ می دونی چیه میشناسی ما رو
الان نمیریم خونه هستیم اینجا تا صبح

چرا نشستی بلا از سره جات پاشو
واسه تو این همه می خوان برقصن با تو
تریپ می دونی چیه میشناسی ما رو
الان نمیریم خونه هستیم اینجا تا صبح

{مهراد هیدن}
حالا همه دارن با هم وسط میرقصن نیازی نیست معرفی کنی من کی هستم
با دافم نشستم یه گوشه با شامپاین
می ذاره رو لبهام یه دونه ماچ
تو تو ! بیا ببرم طرفه تاریکه دستم بخزه رو کمر باریکت
نترس دختر اینقدر نرو حاشیه
این هیدنی که می بینی درست حسابیه
ای بابا زاخارا ول نمی کنن
دعا کنین که دخترا بترکونن
دیگه الان نیست وقته رقصه روی زمین
نمی خواد بچرخی با کفه سرت روی زمین
صاحبخونه تا هم بریزه ارک (مشروب) واسم خیلی لرز کنم امشب نمی خوام شر بشم
ببخشید خانومی دافم هست بی مغز
پس فقط تو برقص واسم

چرا نشستی بلا از سره جات پاشو
واسه تو این همه می خوان برقصن با تو
تریپ می دونی چیه میشناسی ما رو
الان نمیریم خونه هستیم اینجا تا صبح
چرا نشستی بلا از سره جات پاشو
واسه تو این همه می خوان برقصن با تو
تریپ می دونی چیه میشناسی ما رو
الان نمیریم خونه هستیم اینجا تا صبح

{سامان ویلسون}
بالاهارو می لرزونم
پایینارو می چرخونم
درو دافو می رقصونم
زاخارارو هم می ترسونم

از اون ته صدا میاد آقا ویسکی کو؟
صدای کیه اومد؟سامان ویلی بود
یه لیوان بده زود بنوشم
یه قلیونم بکشم که توپه توپ شم !
مهمونی تو فرمانیه جو قرو قاتیه!
پر درو دافیه بعد ده ثانیه یه داف توپ آقا ویلی زد
زاخارا بشینن لطفا نیان سیریش شن
پاشو بریم برقصیم خوشکلم دور بزن وقتشه برقصی پشته من
واااای میاد دست رو کمرت دو دقیقه بعد میره لب تو گردنت
رقصیدیم نگاه کردم تو رووت زیادی
چسبیدیم احساس کردم بو خوب می دادی
در گوشت گفتم خوشگله من
امشب پنجشنبه ست بیا پیشم جمعه ی سر

چرا نشستی بلا از سره جات پاشو
واسه تو این همه می خوان برقصن با تو
تریپ می دونی چیه میشناسی ما رو
الان نمیریم خونه هستیم اینجا تا صبح
چرا نشستی بلا از سره جات پاشو
واسه تو این همه می خوان برقصن با تو
تریپ می دونی چیه میشناسی ما رو
الان نمیریم خونه هستیم اینجا تا صبح

{سهراب ام جی}
می ترسی برقصی هست دفعه اولت
یا که زیادی لیزه کفه ی صندلت
بدو بیا عشقم تو رو می خوام امشب
از آشپزخونه ارک برو بیار یه کم

صبر کن ام جی شعر بگه بعد برو ک و ن تو تو وسط قر بده
سر تا پاتو تو بلرزون تو مثله زلزله
اسم زد بازی بیار رو لبه قرمزت
کلک چشاتو ببند بعد چند ثانیه تو نگاه کن به من
اسممو توی گوشم صدا کن بخند
بعد بگو تو می خوای منو ، بذار خل بشم
بیا بریم دختر یه جای بهتر
چون امشب می خوام پیشم باشی کناره استخر
اگه دوست دار ی میریم شراب بالا
دود می کنیمو میشیم خراب ماها

چرا نشستی بلا از سره جات پاشو
واسه تو این همه می خوان برقصن با تو
تریپ می دونی چیه میشناسی ما رو
الان نمیریم خونه هستیم اینجا تا صبح
چرا نشستی بلا از سره جات پاشو
واسه تو این همه می خوان برقصن با تو
تریپ می دونی چیه میشناسی ما رو
الان نمیریم خونه هستیم اینجا تا صبح

ویلسون زدبازی هیدن جی ام جی زدبازی
آه هووو زدبازی

-----------------------------------------------------------------
کل کل

ها
گوش گوش زد بازی....زد
خشن ترین اهنگی که تا حالا شنیدی
پس گوش کن تا حس شی
توی شاهنامه همچین کس شعری پیدا نمی کنی
ویلسن
هیدن

سهراب ام.جی‌‍‍‍
ههههههههه
زهرمار
واسه یه گلوله حیفی...
نداره عیبی...
میزنم بت با تریلی داره چه كیفی...
می برم با قیچی و می خورمت با چه میلی...
شاخات كه شكلاتن تو چاقال آخه كیكی...
من خیلی واسه كشتن پایم...
صد نفر رو بیار تخمم خایم...
هر كی كه غوله واسه ی ما موشه...
پس مورچه یه گوشه بشین تو مثه جوجه...
ندو توی كوچه خونه خیلی دوره...
نگاه كن به كونت چون یه خمپاره توشه...
دارم واسه ی تو چك چونه یك دونه میزنم تو صورتت چك یه مشت تو فكت...سگ توله...
بریزه هر چی دندونت...
تو فقط هستی یه آفت یه لجن كثافت...ریدم به قیافت...
چون كردی جسارت بدشم تو كارم دخالت...
حالا باید بدی خسارت...

سامان

میگن شده تا حالا از این جنگا چند جا...
كه هرجا هست و وقت درد و رنجا...
گلوله ها شلیك میشن پنج تا پنج تا...
مرگ و زندگی می شه پنجاه پنجاه...
وقتی من میام ندین برپا بر جا...
معلم نیستم كه بدم درس و جنجال...
وقتی نمی تونین بدین حرفو انجام...
مجبور میشم برم كلنجار سرانجام...
می پرسین ویلی كیه؟...مست و زاخاره...
مثه همه ی شماها دست و پا داره...
متولد خرداد شصت و چهاره...
می گرده دنبال توی پست و آواره...
نمی تونی در بری تو دشت و صحرا...
حتی اگه بری به دشت دریا...
مثه 888 تا هشت پا...
می پیچیم به پر و بات بریزه اشكات...
شب بخواب هر جا تا فردا چون فردا می خوان بیان بقیه افراد...
ببندن دستمال دوره دستات...
تو امواج سنگسار سیصد بار...

زد بازی زد بازی... توی این بازی برده زد بازی...
تو می رسی به تخم زد بازی... هر وقت اینجوری جمله بسازی...
زد بازی زد بازی... توی این بازی برده زد بازی...
نمی رسین به تخم زد بازی...زد بازی...زد بازی...

مهراد هیدن

میام آهسته سراغت از پشت با چكش...
ماجرا میشه مثه پشه و مگس كش...
بعدش صبر نمی كنم میدم فحش...
می زنم یه مشت با یه پنجه بكس درشت...
درست حدس زدی من هیدن هستم همون كه خستم...
همیشه مستم...همه وقت پایه ی دعواها هستم..
قلبتونو شكستم...چفت دهن تك تكتونو بستم...
اگه دنبالت بودیم برو خودتو چنگ بزن...
برو توی اتاقت و بشین عر بزن...
تلفنو بردار و به دوستات زنگ بزن...
دنبال راه فرار تا صبح فك بزن...

سامان

كاری ندارم به اسمت ، كارت...
هر جا بری پا می شم میام به استقبالت...
دفتر خونه ها كه چه ترسون...همه شون رفتن تو لونه ها مثه پنگوئن...
این آهنگ هست توی ضبطت...وقت كار و بیكاری...
به فكر مایی همیشه ، وقتی خواب و بیداری...
شاخ و میزاری...بازم آهنگ ما رو میزاری...
كه بتونی راه بندازی تو به داد و بیدادی...

هر كی كه با ما كل كل كرده ترسیده...تخماش به گلوش چسبیده...
چون توی خونه اش شب دیده...تصویره...مردی كه...
توی دست راستش شمشیره...اون یكی دستش هفت تیره...
خواسته بكشتش پستی كه...تو هم بپا اون شب نزدیكه...

سهراب ام.جی

تو چقدر كس كلكی... ما مشتركی ... فكر كردی میدیم فحش الكی؟...
یك، دو، سه، چهار میشمرم در رو یه جا...
چون می خوام با خنجر بكنمتون پنچر...
پس تو بمون همون توی سنگر...
من شیرم و تو مثه آهوی جنگل...
شاخ نشو برام بچه تو...
در میارم از جیبم الان پنجه بكس...
داریم تیغ و سرنگ...
داریم تیر و تفنگ...
داریم بیل و كلنگ...
داریم.......بلند...
پس بیا یه كون تنگ...بیا یه دونه سنگ...
خاكت كنیم توی میدون جنگ...

مهراد هیدن

زد بازی... یه كله تو دماغت تا كه بشم راضی...
سعی نكن هیچ وقت ببریمون پیش قاضی...
چون كه توی این بازی زد بازی این تویی كه می بازی زد بازی...
اگه بهت چیزی میگم باید بگی چشم...
رابطه ی بسیار صمیمانه دارم با خشم...
پخشت می كنم روی زمین مثله كود...خیلی زود...بدرود...تا روز موعود...
میتونین بگین هیدن مریضه...
می زنمتون از رو غریزه...
یه كارایی می كنم پشماتون بریزه ه ه ه....

هااااا

خوب گوش کردی
دوباره گوش کن
هیدن....
,ویلی
ام جی
زد بازی
ههههه

fuck you....

ههههه

دوباره گوش کن بزن اول
ههههههه
مگه نمیگم بزن اول؟!
----------------------------------------------------
دیس فینچر و داریا

هه هه
آره
زد بازی
هیدن
ویلی
ام جی

بازی بازی با همه با زد بازی ام بازی
چاقالا
این آهنگ واسه اون چاقالاییه که نشستن گوشه خونه اسم مارو تو آهنگاشون میارن
این که اهنگ نیست اخه بدبختا دکون باز کردین
یه مشت چاقال
گوش کنین
گوش کن بترس


با سامان ویلی تیریپ کل داری
پس داری به جهنم بلیط مجانی
حواستون باشه دفعه بعد که قصه میگین
تو قصه هاتون نباشه دیگه اسم ویلی
این دفعه تکی میخونم گرچه دوتاییم
راستی یادم رفت بپرسم بچه کجایین
خوش تیپای پایینین یا جوادای بالا
چون امثال شما نیستن طرفای ماها
جوادا نگین چرت و پرت از ویلسون
راکتارو بردارین پارک ملت بدمینتون
دیگه اومده حالا هرچی تازه کار وسط
همه میگن ویلی چون خای مال منن
سبک حرف زدنتون ماله لاله زار فقط
منو کجا دیدی؟ آلبوم خاطرات ننت
تو کندی شاپ اهنگ دادین؟ کارتون خفنِ
مواظب باشین پا میکروفن خوابتون نبره
چون توی این آهنگ نمیخوام شاخ بشم که
دو تا کلمه میخونم تا یاد بدم بت
اهنگ پارتی میخونی دیگه فحش چیه
برا همینه هر کی می شنوه میگه تخمیه

بابا برین شمال بزنین کلوچه
شبا برین خونه قبل این که غروب شه
پارتی چیه هر شب هستین شما تو کوچه
نمی دونین پارتی رو مینویسن با کدوم ت
شلواراتون همه تنگو همه پیرنا سفید
پارتی چیه بابا شما باید سینما برین

کونت می سوزه می گن اینا چه دافایی دارن؟
بدِ همه جا از آهنگای ماها میذارن؟
وقتی میخونی انگار میخونی لالایی واسم
تو مهمونی بزاری که ملت بالا میارن
کتک کاری هم بشه که فینچر می رینه
داریا م بعدش باید روی ویلچر بشینه
این دفعه دنبالتون نیست مامان با کفگیر
کار بد کردی دنباله ته زاخار با هفتیر
پس دست خالی نیاین یه وقت طرف ما چون
پیرن سفیدت می شه پرچم ژاپن


هه هه هه هه
گوش کردین
آره؟
بدبختا آخه نیازی نیست منو ام جی واسه تون دیگه بخونیم
همین کافیتونه
چی فکر کردین واقعاً
فکر کردین ما همینطوری نشستیم واسه شما آهنگ میگیم
بدبختا
جرات دارین ببینیمتون فقط
یه مشت چاقال
اسمتون هر ... چرت و پرتی که هست باشه


این آهنگو ده بار گوش بده
شبا خوابشو ببینی بدبخت

زد بازی
همین اهنگو اصلاً تبلیغاته واسه تون
همین که اسمتونو آوردیم خوشحال باشین
که بد بختا اقلاً دو نفر میشناسنتون
یه مشت چاقال
آره
اصاً تبلیغاته واسه شون
زد بازی
نکن با ما بازی
-------------------------------------------------
بی حس

هر سال صدتا آهنگ میاد
از همه جای دنیا
همه میخونن همه هم میشنون
ولی فقط یه گروه که وقتی میخونه
تهران میترکه


تهران زدبازی علیرضا جی جی سیجل

ام جی:
دختر خوب نکن بهم نگاه ، نه ما عین توییمو نه تو عین ما
من زدم تو خط جک و جنده ها ، تا بیانو نگه داریم شبو زنده باد
کلی بندو بساط ، آره همون بنگ و موادی که دیگه شده قند و نبات
همه شدیم منگ و خراب ، یهو گرم شد هوا تو هم شلوار تنگو درار
نکنه می خوای ببندمت با دستبند به تخت ، در نری اصلا از دستم یه وقت
خواسته هات هستن چه سخت ، من خودم انقدر مستم که الان وصلم به سقف
پس منو شخصا ببخش تو که فقط نیستی بقیه هم هستن تو کف
بستن یه صف ، هر وقت منو میبینن زود با یه سوت وا میستن
انگار من داورم اونا فوتبالیستن
ولی اونا دنبال این توپا نیستن
دولو میخوان ، واسه همینم این همه راه دورو میان
میمونن دورم تا دیوونم کنن
میدونم خودم اینا دیوونم شدن
میپرن بغلم پس همه عملن
دست ور نمیدارن از سر کچلم
ای واااااااااااای ............

نمیخوام بزنم بهت زد حال ولی رک و راست بگم بهت یه بار فکر نکن حرفم دروغه وقتی بهت میگم خیلی سرم شلوغه
نگو حال نداری ، منو قال نذاری ، بیا بال دراریم ، بریم بالاهاااا

خرابتم خودتم خوب میدونی ، شرایط بدم ما با هم خوب میمونیم
هرجا برم تو هستی پیشم ، وقتی عادیم یا تو مستی گیجم
تورو نمیگم منظورم موزیکه ، چون از روزی که رفتم توش دیگه مغزم گوزیده
دوست دارم از بس ، کاملا عقلمو من دادم از دست
پس هرکس داد با من دست ، فهمید مهراد عجب آدم کس خلی هست
سعی نکن پس ادا منو دراری ، نه زاخار تو مثل من علاقشو نداری
نمیخوام بزنم من زد حال بهت یا دروغ بگم یا که ادعام بشه
فقط بگم که چجوری هستم ، بگم که یخورده بیشتر بدونی حرفم
اسمم هیدنه خوب حفظ کنش ، به خاطر خوب بسپارس
خوب حس کنش و حرف بیجا نزن ، آره داداش من اینجا اینکارشم
چون دیگه قدرت افتاده دست من ، اومدم اینجا استاده رپ بشم
کس نگو بلا میارم سرت ، نزدیکم نیا میمالم درت

نمیخوام بزنم بهت زد حال ولی رک و راست بگم بهت یه بار فکر نکن حرفم دروغه وقتی بهت میگم خیلی سرم شلوغه
نگو حال نداری ، منو قال نذاری ، بیا بال دراریم ، بریم بالاهاااا

چرا بی حسم ، هرچی راه میام باز بهت نمیرسم

شاید خیلی خلم که از دنیا هی میخورم ، شاید سکر میخورم یا تورو هی میکنم این شکلی شدم
توی دنیا جایی ندیدم یکی مثل خودم ، زندگیمو باید بگیرنو قصه کنن
دیگه هرچی پول داشتم رفت به باد ، هرچی دختر باهام بود زد به چاک
همه برنامه هام یهو رفت به فاک ، اگه بشینی بگردی پی رد پام
میبینی هفته ها یه سری شتک برام زیراب زدن تا تونستن گرفتن ایراد ازم
ولی هنوزم آس پیک ایران منم ، واسه همینم دخترا میان دمم ، امضا میخوان ازم
ولی داشی زندگی بالا پایین داره ، تابستونت رفته حالا پاییز باته
کس خارش ، دودو بده تو لول بشیم
کس خارش ، دودو بده تو لول بشیم
خیلی راه مونده تا بخوایم که ما آدم بشیم ، بخاطره همینه وقتی شب میاد عطر میزنیمو میریم بالا خط زیاد
میشنوم عربده سیجل بیا که فقط تورو میخوایم فقط تورو میخوای باشه برو میام

نمیخوام بزنم بهت زد حال ولی رک و راست بگم بهت یه بار فکر نکن حرفم دروغه وقتی بهت میگم خیلی سرم شلوغه
نگو حال نداری ، منو قال نذاری ، بیا بال دراریم ، بریم بالاهاااا

دافا میشنونو میگن یه بار دیگه بذار ، زنگ میزنن موبایلم سه ثانیه یه بار
اجباریه انگار حرف زدن با اینا ، ولی فقط واسه اینکه بدم یه بار دیگه فشار
دنبال مننو میپرسن کوشی ویلسون ، چون دوسم دارن بیشتر از کیف لویی ویلتون
آهنگا هست تو همه مهمونیا و تو همه ماشینایی که میدن تو اتوبان صدر ویراژ
اما چیزی نمیدونی پرتی داشت ، چهارتا شنیدیو چهارتام کردی لاش
آمار درسته مارو هرکی داشت ، خایه کردو صورتش شد رنگ زرد شاش
نگو حال نداری ، حالم دارم اتفاقا کل تهران آرزوشونه که مثل ماشن
رفته بودم فضا ولی برگشتم ، هنوزم تو این بازی به من میگن سرلشگر
صدتا سرباز باهام ، هیشکیم تو کل این بازی قدرت نداره اندازه ما ، کسی شاخ نمیشه پس واسه ما
وقتی این همه آدم جلوم واسادنو منم شدم دروازه بان
دلیلشم واسه همه شماها بذارین دوباره بگم ، بازیکن زیاده ولی من شماره یکی
ویلسوووووووووون ......

نمیخوام بزنم بهت زد حال ولی رک و راست بگم بهت یه بار فکر نکن حرفم دروغه وقتی بهت میگم خیلی سرم شلوغه
نگو حال نداری ، منو قال نذاری ، بیا بال دراریم ، بریم بالاهاااا

نگو حال نداری ................ زد بازی
نگو حال نداری
---------------------------------------------------------




:: بازدید از این مطلب : 10229
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 28 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: